Tuesday 6 December 2011

MAKRO PENGAJARAN SAYA


Akhirnya siap juga saya memuat naik video ini untuk tatapan umum. Agak sukar juga untuk memuat naik video ini kerana ianya memakan masa yang agak lama. Ini mungkin disebabkan kekurangan dari pihak saya yang baru pertama kali memuat naik fail video yang besar. Pelbagai cara dan bantuan dari rakan-rakan yang saya gunakan untuk memuat naik video ini. Maka akhirnya video ini telah selamat saya memuat turun di dalam blog ini. Untuk pengetahuan rakan-rakan, video pengajaran ini merupakan salah satu tugasan saya untuk modul KPD 3026. Syukur ke hadrat Allah swt, kerana di atas limpah dan rahmat-Nya, saya dapat menyiapkan tugasan ini dan terpulang kepada pensyarah untuk membuat penilaian.
Sesi pengajaran dan pembelajaran ini dijalankan di sebuah sekolah yang terletak di pinggir bandar Taiping iaitu SK Ngah Ibrahim. Dalam sesi ini, saya mengajar subjek Sains bagi pelajar-pelajar dari tahun 2. Pada kali ini, topik pengajaran saya ialah Pergerakan Haiwan. Suasana pengajaran amat menyeronokkan. Pelajar-pelajar pula sentiasa aktif dan berkerjasama sepanjang sesi pengajaran dan pembelajaran berlangsung. Mereka bergitu gembira.

No comments:

Post a Comment

CARA MENJAWAB SOALAN HIPOTESIS

SOALAN BAHAGIAN B

ALAM SEMESTA

TEKNIK MENJAWAB SOALAN BAHAGIAN B

CONTOH KAJIAN TINDAKAN

RANTAI MAKANAN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...