Monday 5 December 2011

MIKRO PENGAJARAN SAYA


Klip video ini merupakan mikro pengajaran yang telah saya jalankan dengan tujuan melihat kekuatan dan memperbaiki kelemahan saya semasa mengajar. Ia juga bertujuan bagi memenuhi kehendak soalan tugasan KPD 3026 yang telah diberikan kepada saya untuk dilaksanakan. Sesi pengajaran dan pembelajaran ini dijalankan di bilik pemulihan kerana ketika sesi ini diadakan, kelas telah digunakan bagi tujuan Sambutan Hari Anugerah yang akan diadakan tidak lama lagi. Dalam sesi ini, saya telah mengajar murid-murid tahun 2 seramai 12 orang mengenai topik " Pergerakan Haiwan " dalam subjek Sains.
Diharap paparan klip video ini dapat memberi sedikit manfaat bagi sesiapa sahaja yang menontonnya. Pendapat mahupun komen yang membina amatlah dialu-alukan bagi tujuan memperbaiki kelemahan diri.

No comments:

Post a Comment

CARA MENJAWAB SOALAN HIPOTESIS

SOALAN BAHAGIAN B

ALAM SEMESTA

TEKNIK MENJAWAB SOALAN BAHAGIAN B

CONTOH KAJIAN TINDAKAN

RANTAI MAKANAN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...